fredag 25 november 2011

Besök på Kustradion

Jag och Ann-Christin, Åsas mamma tar lite tapas och vin innan vi blir intevjuvade
I går var Ahn Next generation på studiebesök på Kustradion i Fuengirola. Jättekul! Det är så annorlunda med Spanien, så lättsamt och trevligt. Det första som mötte oss när vi klev in var ett bord, uppdukat med vin, snacks och Texmexdipp. Varför har vi inte så i Sverige? Det blir så go stämning, det var julpyntat också, man blev lite varm i hjärtat!   Vi blev drygt 13 personer där.
Jenny och Ulf hade förberett så vi fick gå in två och två i studion, det hade jag inte räknat med! Så blev vi intervjuade, jättekul!
Nu är det julskyltning överallt, men det är 20 grader varmt på dagarna så det är lite svårt att fatta att det är 1:a advent på söndag! Jag ska till Sverige över jul och då hoppas jag på snö. Saknar er allt "där uppe", saknar så klart sonen, Thomas, tänk att han ringde mig häromdagen och sa, " jag saknar dig mamma"
tufft av en 26-årig kille!

4 kommentarer:

  1. Go son! Tur han får hem mamma till jul;-)

    SvaraRadera
  2. Hej Anne-Britt. Ewa Wiklund kommenterade min blogg efter att jag skrivit ett inlägg om boken: Jag kommer sen, hon länkade din blogg och det är jag tacksam för. Nu har jag chansen att säga att i mina ögon är du en otroligt stark, omtänksam och underbar kvinna. Vill du kolla min blogg och inlägget hittar du det längre ner i bloggen. Din blogg kommer jag följa. Ha ser bäst, varma kramar Marielle

    SvaraRadera
  3. Länkar inlägget här kan vara svårt att hitta kanske. Om du vill läsa. Kram http://pixxxie.se/2011/november/jag-kommer-sen.html#comment

    SvaraRadera
  4. Hej igen.. Jo det har du rätt i. Men jag vet inte om jag är beredd att gå ut med (utan att vara privat) å berätta min livs historia. Det är alldelles för känsligt att berätta och sätta mitt namn på då vet alla att just jag varit med om vad jag varit. Samtidigt som man vill att folk ska veta å sluta dömma mig pga mina Depp perioder då jag inte orkar träffa någon tex. Vill inte skriva ut exakt som kommentar i bloggen här vad jag varit med om men vill du veta skickar jag gärna mail. :) du är en fin och stark människa men det hoppas jag att du förstått vid det här laget. Önskar jag hade lite av din styrka och framgång. Våga ta för sig och se det positiva i det negativa. Du har hjälpt otroligt många när du delat av dig med dina erfarenheter tex. :) så skönt att höra att du mår bra nu och verkar ha det bra och trivas där du bor i spanien. Jag skulle behöva en resa bara för en liten stund komma ifrån vardagen å slappa.. :-) är arbetslös så dagarna ser ju rätt lika ut.. "/ ha en fortsatt bra tisdag och tack för din kommentar och peppande. Betyder Mycket ska du veta. :) kram

    SvaraRadera