fredag 4 november 2011

Jag har blivit med blogg

Märkligt, det känns nästan som en födelse, något nytt i mitt liv! Här ska jag berätta för er var jag gör med min tid här i Spanien.
Ni undrar kanske varför jag valde titeln, "där jag sätter mina spår" ?
Det kommer ifrån den märkliga känslan och upplevelsen jag fick när
min dotter Johanna hade gått bort, jag gick runt i hemmet och upptäckte
så mycket spår hon lämnat efter sig!
Man tänker inte på det i vanliga fall. Att en person strör spår omkring
sig.

3 kommentarer:

  1. Så spännande det ska bli att följa din vardag i Spanien! Det kanske kan lätta lite på res-suget också!/Kram Eva

    SvaraRadera
  2. Jasså...du skall bli bloggare, dert skall bli kul att läsa...Kramizz syrran

    SvaraRadera
  3. De va som attan .... bloggare minsann, ska bli kul och spännande det här! En bamsekram/Lena R

    SvaraRadera