torsdag 10 november 2011

Föreläsning del 1

I kväll ska jag äntligen få föreläsa på den nya föreningen jag blivit medlem i. Ahn, Next generation. Ahn är en pensionärsförening men eftersom det är många som vill vara med i en förening fast man jobbar, alla här är ju faktiskt inte pensionärer,  så startade Ahn en andra förening som då fick heta Next generation.Passande tyckte jag.  http://www.ahn-fuengirola.net/.
Varannan vecka är det pubafton med föreläsningar och varannan vecka någon aktivitet. Jättekul tycker jag!
I dag är det alltså min tur att få föreläsa, "Att överleva det värsta och kunna förlåta" heter den.
Det blir berättelsen om branden och mitt liv, före, under, och efter den.
Jag känner mig glad och hedrad över att dom vill höra mig. Jag återkommer och berättar hur det gick!

3 kommentarer:

  1. Spännande! Lycka till!
    Kram
    Eva

    SvaraRadera
  2. Det kan inte ha gått annat än bra... du är du och med allt du har att berätta så... Kul med en sån förening!!

    Stor varm kram

    SvaraRadera
  3. Spännande..
    Hoppas att allt gick toppen och att det var många där som lysnade......Kramizz

    SvaraRadera